Oficiální název: Obec Medový Újezd
 Důvod a způsob založení:  v souladu s ustanoveními zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecních zřízení)
 Organizační struktura:  viz. ZASTUPITELSTVO
Kontaktní spojení:  Medový Újezd 14, 337 01 Rokycany 1 
 Úřední hodiny: St 16-18 hod. a Pá 16-18 hod. - pokladní,  
St 17-18 hod. - starosta nebo její zástupce
 Telefon: 371 792 069 - OÚ v době úředních hodin,  
724 165 223 - starostka obce, 725 041 127 - místostarostka obce
 E-mail:  
 Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
 
 WWW: http://www.medovyujezd.rokycansko.cz 
 Případné platby můžete poukázat na účet: 193568566/0300
 IČO: 18243622
 DIČ: CZ18243622
 Rozpočet v tomto a předchozím roce uvedeny v sekci: ROZPOČET
Žádosti o informace:
 Základní informace o činnosti obecního úřadu jsou k dispozici na OÚ
 
 Postup při vyřizování žádostí, návrhů, stížností a jiných dožádání:
 
 Po doručení obecnímu úřadu se každé podání posoudí podle obsahu. Jde-li          o podnět ve správním řízení, ke kterému je příslušný obecní úřad,          vyřizuje podání v souladu se správním řádem, popř. dalšími obecně          závaznými právními předpisy.Pokud k řízení, jehož se podání týká, není          příslušný obecní úřad, postoupí v souladu se zákonem a ve lhůtě zákonem          stanovené takové podání příslušnému správnímu orgánu, popř. jinému          subjektu.
 
 Stížnosti:
 
 Při vyřizování stížností postupují orgány obce podle platných právních          předpisů.
 O ústních stížnostech, které nelze vyřídit při jejich podání, je ten,          kdo stížnost přijímá, povinen sepsat záznam.Pokud k vyřízení stížnosti          není příslušný obecní úřad, postoupí ji do 5 dnů příslušnému orgánu.
 
 Lhůty pro vyřízení stížností:
 
 Stížnosti, které není třeba prošetřovat na místě nebo na podkladě          vyjádření či spisového materiálu jiné organizace, musí být vyřízeny do          10 dnů od dne doručení správnímu orgánu. Pokud stížnost není možné          vyřídit do 10 dnů nebo pokud stížnost nebyla podána ústně či doručena          osobně, musí být stěžovateli písemně potvrzen příjem stížnosti do 5 dnů          ode dne doručení. Stížnosti, které nelze vyřídit do 10 dnů o jejich          doručení, musí být vyřízeny nejdéle do 30 dnů ode dne doručení obecnímu          úřadu. Tuto lhůtu lze překročit jen výjimečně a se souhlasem starosty          obce. O překročení lhůty musí být stěžovatel vyrozuměn. Stížnosti šetří          komise, do jejichž působnosti předmět stížnosti náleží.
 
 OPRAVNÉ PROSTŘEDKY:
 podle zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení
(správní řád)
 
 Proti každému správnímu rozhodnutí má účastník řízení právo podat          odvolání, pokud zákon nestanoví jinak, nebo pokud se účastník řízení          odvolání nevzdal.
 
 Poučení o opravném prostředku musí být součástí každého správního          rozhodnutí.
 
 Odvolání se podává u správního orgánu, který vydal napadené rozhodnutí,          doručení jinému správnímu orgánu (i odvolacímu) nemá právní účinky.
 
 Lhůta pro podání odvolání
 
 Odvolání je třeba podat ve lhůtě 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí (tj.          od ústního vyhlášení, pokud se účastník řízení vzdal práva na doručení          písemného vyhotovení rozhodnutí, jinak ode dne doručení písemného          vyhotovení rozhodnutí do vlastních rukou). Pokud byl účastník řízení          nesprávně poučen, popř. nebyl poučen vůbec, prodlužuje se lhůta k podání          odvolání na 3 měsíce ode dne oznámení rozhodnutí.Lhůta je zachována,          pokud bylo odvolání poslední den lhůty předáno k poštovní přepravě.
 
 Místo a způsob podání odvolání
 
 Odvolání proti rozhodnutí obecního úřadu lze podat písemně poštou nebo          osobně v kanceláři obecního úřadu. Z odvolání musí být patrno, kdo jej          činí, které věci se týká (musí v něm být označeno napadené rozhodnutí) a          co se navrhuje. Podání se posuzuje vždy podle obsahu. Odvolání musí být          adresováno Obecnímu úřadu, který napadené rozhodnutí vydal, a musí být          vlastnoručně podepsáno účastníkem řízení – fyzickou osobou. Podání          právnické osoby podepisuje osoba, která je oprávněna za ni činit právní          úkony, což musí doložit (např. plnou mocí nebo výpisem z obchodního          rejstříku).
 
 
 Formuláře, nejdůležitější předpisy a odkazy
Informační systém veřejné správy:  http://www.centralni-adresa.cz 
 Vše o státní správě v ČR:  http://www.statnisprava.cz 
 Formuláře, návody pro řešení životních situací, zákony aj: http://www.mvcr.cz 
 
 
 Zákony – odkaz Sbírka zákonů
 http://www.mvcr.cz 
  http://www.safetyshop.cz/legislativa 
 http://www.sbcr.cz 
 http://www.zakonik.cz 
 http://www.sagit.cz 
  http://www.bvb.cz/sbirka 
 
 Formuláře - odkaz Vzory formulářů
 http://www.mvcr.cz 
 http://www.vzory.cz 
 http://www.form.cz 
  http://business.center.cz/business/sablony 
 
 Ministerstva
Ministerstvo vnitra: http://www.mvcr.cz 
 Ministerstvo pro místní rozvoj: http://www.mmr.cz 
 Ministerstvo dopravy a spojů: http://www.mdcr.cz 
 Ministerstvo financí:  http://www.mfcr.cz 
 Ministerstvo kultury:  http://www.mkcr.cz 
 Ministerstvo průmyslu a obchodu: http://www.mpo.cz 
 Ministerstvo zemědělství: http://www.mze.cz 
 Ministerstvo životního prostředí: http://www.env.cz 
 Ministerstvo obrany:  http://www.army.cz 
 Ministerstvo práce a sociálních věcí: http://www.mpsv.cz 
 Ministerstvo spravedlnosti: http://www.justice.cz 
 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy:  http://www.msmt.cz  
 Ministerstvo zahraničních věcí:  http://www.mzv.cz 
 Ministerstvo zdravotnictví: http://www.mzcr.cz 
 
 Instituce
Vláda ČR: http://www.vlada.cz 
 Kancelář prezidenta republiky: http://www.hrad.cz 
 Poslanecká sněmovna:  http://www.psp.cz 
 Senát:  http://www.senat.cz 
 Veřejný ochránce práv (ombudsman): http://www.ochrance.cz 
 
 
 Zastupitelstvo:  http://www.volby.cz 
 
 Žádosti POV:  http://www.isu.cz/pov/
Sazebník úhrad - sazebník úhrad je k dispozici          na vyžádání na OÚ.
 
 Výroční zpráva - poskytování informací dle zákona 106/1999 Sb.